Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Winnaars zesde Brouwland Biercompetitie bekend

Zo’n 150 teams uit België en Nederland namen met hun zelfgemaakt bierbrouwsel begin dit jaar [...]

26/05/2015

Verborgen technologiekosten wegen op studiebudget

GUIDO NV peilde naar de relatie tussen hoger onderwijs en technologie. Uit 'GUIDO's Academic [...]

26/05/2015

Daarom kan jij niet stoppen met eten

Heb je nog maar net gedaan met eten en wil je opnieuw je hoofd in de koelkast steken op zoek naar een [...]

25/05/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84