Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vers uit de autofabriek: Toyota RAV4 en Honda S660

De Toyota RAV4 krijgt een facelift en daarbij zet de grootste autoconstructeur ter wereld een kleine [...]

30/05/2015

Studenten brengen eigen bier op de markt

Toen drie 23-jarige studenten van de KU Leuven Tom Mertens, Stijn Roden en Steven Rommel elkaar ontmoetten [...]

29/05/2015

The Hangover: man gaat feesten en wordt wakker in ander land

Iedereen is wel al eens wakker geworden met een kater én met spijt van wat er de vorige avond [...]

29/05/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84