Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Afkicken van de snoozeknop met deze app

Ben jij een van die mensen die niet kan weerstaan aan de verleiding van de snoozeknop? Dan is deze app [...]

12/05/2015

Profiteer nu van een uitzonderlijke korting aangeboden door ESL-Taalreizen

ESL-Taalreizen, dat drie keer de prijs voor beste agentschap in Europa heeft ontvangen op de STM Awards, [...]

12/05/2015

Studenten ontwikkelen keuken van de toekomst

Koken op kot zal binnenkort een heel stuk makkelijker worden. In samenwerking met IKEA hebben een aantal [...]

11/05/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84