Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

300 studenten geschorst voor onschuldige pranks

In de JFS school in het Amerikaanse Kenton liep het tijdens de muck-up day, een dag waarin er volgens [...]

08/05/2015

De app die de gaten in je geheugen vult

Na een nachtje uit gebeurt het wel eens dat er meer gaten in je geheugen zitten dan in een kaas. Je [...]

08/05/2015

Dit is de beste tent voor op festivals

Niets is gezelliger dan met je tentje kamperen tijdens een festivalweekend. Helaas kan dat soms minder [...]

07/05/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84