Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

'Theezakje' maakt van je pint een speciaal bier

Heb je eventjes genoeg van die gewone pils en wil je eens een speciaal biertje naar binnen gieten voor [...]

05/05/2015

Twintiger wint per ongeluk meer dan 900 000 dollar

Het lijkt alleen maar mogelijk in je dromen of in een film, per ongeluk je verkeerd inschrijven voor [...]

05/05/2015

Nieuwe Gentse student-ondernemer wint met online bakkerij

Dat studenten naast hun jonge looks ook nog eens over en fris stel hersens beschikken is duidelijk. [...]

05/05/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84