Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Kom alles te weten over sociaal ondernemerschap tijdens de Inspiration Days

Meer en meer Business Schools betreden nieuwe paden en tonen een grote belangstelling voor sociaal ondernemerschap. [...]

20/04/2015

Hulp nodig met je wiskundehuiswerk? Snapsolve!

Iedereen heeft het wel al eens meegemaakt: met je handen in het haar zitten omdat je geen bal verstaat [...]

19/04/2015

Docente helpt leerlingen studeren door tekeningen op haar arm

Ook al denk je soms dat het zo is, leerkrachten zijn niet altijd van slechte wil. Sommige docenten willen [...]

19/04/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84