Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Ben & Jerry’s gaat bier brouwen

Omdat bier voor sommigen onder ons een te bittere smaak heeft, bedacht Ben & Jerry’s een nieuw [...]

18/04/2015

Student bedenkt ‘veilig’ wapen

Elke dertig minuten sterft in Amerika één kind door een vuurwapen. De 18-jarige Kai Kloepfer [...]

18/04/2015

Studenten krijgen fikse boete voor valse diefstalaangifte

De hel breekt los wanneer blijkt dat je gsm gestolen is. Je kan er niets aan doen en gaat dan maar aangifte [...]

17/04/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84