Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

'Controleur' berooft studenten van laptops

In Leuven kregen enkele studenten een sluwe man over de vloer die vermomd was in werkkledij van een [...]

18/12/2014

Kim Kardashian fan van Belgische ‘Facebook voor rijkelui’

Er gaan heel wat nieuwe applicaties rond, ook Peep Me, een foto-app bedacht door de 23-jarige Brusselaar [...]

17/12/2014

Studente zamelt geld in voor dakloze man die haar trakteerde

De dag dat Robbie, een dakloze man in Preston, drie pond gaf voor een taxi aan studente Dominique Harrison-Bentzen [...]

17/12/2014

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84