Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dronken student verrast agenten op politiebureau

Ja hoor, alweer een grappige stoot van een zatte student. Ditmaal strompelde er eentje binnen in een [...]

12/12/2014

Gedaan met zatte foto’s op Facebook?

Sommige mensen hebben de neiging om tijdens een avondje stappen dronken foto’s op Facebook te [...]

12/12/2014

Toptrend: maaltijd ophalen bij mensen uit de buurt

Wist je dat je voor dezelfde prijs van een pita of frietmenu ook lekker en gezond kan eten, zonder daarvoor [...]

11/12/2014

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84