Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student omzeilt afwezigheid op een geniale manier

Iedere student is wel eens afwezig in een les en dan wordt dat meestal genoteerd door de docent. Maar [...]

16/12/2014

Oriëntatieproef UGent krijgt vorm

Nieuwe studenten aan de UGent zullen voortaan betere begeleiding krijgen in de vorm van een onlinetool, [...]

16/12/2014

Student verdient miljoenen tijdens pauzes

De Amerikaanse Mohammed Islam uit Queens blijkt een krak te zijn in het handelen in aandelen. De 17-jarige [...]

15/12/2014

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84