Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Amazonblunder maakt student 4.500 euro rijker

Amazon, de populaire Amerikaanse online webshop, gaf de Britse student Robert Quinn een vroeg kerstcadeau. [...]

03/12/2014

Mark Uytterhoeven keert terug naar school

Studenten aan de Thomas More Hogeschool in Mechelen hebben er binnenkort een nieuwe lector bij. Mark [...]

03/12/2014

Universiteit is honderd hersenen kwijt

Een wetenschappelijke collectie van de Universiteit van Texas ontbreken honderd hersenen. Dat meldt [...]

03/12/2014

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84