Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten lanceren ‘poepwedstrijd’ ter ere van Kim K

Kim Kardashian haar controversiële poep duikt óveral op. Is het niet in de boekjes of op [...]

26/11/2014

Rock Werchter wordt een dure grap

Niet alleen valt Rock Werchter dit jaar een week vroeger, je zal ook meer moeten betalen om naar het [...]

26/11/2014

NEWSFLASH: KU Leuven weigert zwaar gebuisde studenten

De kogel is door de kerk. De KU Leuven heeft vandaag beslist dat te zwak scorende eerstejaars niet mogen [...]

25/11/2014

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84