Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Weg met de (huidige) tweede zit?

Geen herexamens hebben in de zomer, het is mogelijk! De Vlaamse universiteiten denken er momenteel over [...]

25/11/2014

Dààrom ben jij vrijgezel

Singles, hebben jullie je wel eens afgevraagd waarom jullie single zijn? Van nu af aan hoef je je geen [...]

24/11/2014

10 ludieke, maar ‘must follow’ twitteraccounts

@TheTweetOfGod “Get your filthy spaceship off My comet!!!!”   @SimpsonsQuots [...]

22/11/2014

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84