Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Examens worden moeilijker

Vlaams minister van Onderwijs Hilde Crevits (CD&V) laat opnieuw van zich horen. Ditmaal wil ze via [...]

28/10/2014

​Samensmelting hogescholen resulteert in UC Leuven-Limburg

UC Leuven-Limburg is voortaan de ‘roepnaam’ voor de Katholieke Hogeschool Leuven, de Katholieke [...]

27/10/2014

​Studentengrap valt in het verkeerde keelgat

Een 20-tal elektrotechniekstudenten uit Eindhoven kregen een winkelverbod in de plaatselijke MediaMarkt [...]

26/10/2014

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84