Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Verdien je zakgeld via Twitter

Dacht je dat Twitter enkel diende om tweets en hashtags de wereld in te sturen? Think again! De 23-jarige [...]

19/10/2014

‘Meneer, er zit een worm in mijn hamburger’

Donderdag lanceerde het studentenrestaurant aan de Vrije Universiteit Brussel (VUB) de wormenburger [...]

19/10/2014

Fietsen is weer hip bij Brusselse studenten

Afgelopen woensdag zakten honderden studenten af naar de Beursschouwburg in Brussel voor de derde editie [...]

18/10/2014

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84