Image
19/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis


Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten zien vooral een grote marketingstunt waarbij wordt gebalanceerd op de grens van wat wel en niet mag. Zo is het bijvoorbeeld verboden om producten met verlies te verkopen in België. Albert Heijn kwam in het verleden al eerder in opspraak met de actie 1+2 gratis, waarvoor ze nadien een kleine boete moesten betalen.
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jongerenbib Permeke geopend in Antwerpen

Begin september werd in Antwerpen de Jongerenbib Permeke geopend. Jongeren van 16 tot 26 jaar krijgen [...]

14/02/2023

Studente verpleegkunde publiceert bachelorproef in wetenschappelijk tijdschrift

Het gebeurt niet alle dagen dat een bachelorproef wordt opgenomen in een gerenommeerd wetenschappelijk [...]

09/02/2023

Mooiste bib van het land opent voor het grote publiek

Magisch, overweldigend, adembenemend… de bijzondere schoonheid en de authentieke sfeer van de [...]

08/02/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84