Image
19/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis


Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten zien vooral een grote marketingstunt waarbij wordt gebalanceerd op de grens van wat wel en niet mag. Zo is het bijvoorbeeld verboden om producten met verlies te verkopen in België. Albert Heijn kwam in het verleden al eerder in opspraak met de actie 1+2 gratis, waarvoor ze nadien een kleine boete moesten betalen.
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

15 februari is Singles Day

Velen weten het niet, maar de dag na Valentijn is Singles Day! In België kennen we deze dag nog niet, [...]

15/02/2023

Zoo vernoemt kakkerlakken naar je ex en voert ze aan dieren

Ook een ex gehad die je nu voor de wilde beesten wilt gooien? Dan kan je dat laten gebeuren in de zoo [...]

14/02/2023

Jongerenbib Permeke geopend in Antwerpen

Begin september werd in Antwerpen de Jongerenbib Permeke geopend. Jongeren van 16 tot 26 jaar krijgen [...]

14/02/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84