Image
19/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis


Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten zien vooral een grote marketingstunt waarbij wordt gebalanceerd op de grens van wat wel en niet mag. Zo is het bijvoorbeeld verboden om producten met verlies te verkopen in België. Albert Heijn kwam in het verleden al eerder in opspraak met de actie 1+2 gratis, waarvoor ze nadien een kleine boete moesten betalen.
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Alma past menu en prijzen aan

De Alma, het studentenrestaurant van de KU Leuven, opent met een aangepast menu. De boosdoener in het [...]

18/09/2020

UGent, UAntwerpen en UHasselt schakelen over naar code oranje

Het academiejaar start officieel in code geel voor het gehele land. Lokaal kan er echter voor gekozen [...]

16/09/2020

Gent start met coronacampagne voor studenten

De start van het academiejaar is in zicht, maar het einde van de coronacrisis is dat helaas nog niet. [...]

15/09/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84