Image
19/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis


Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten zien vooral een grote marketingstunt waarbij wordt gebalanceerd op de grens van wat wel en niet mag. Zo is het bijvoorbeeld verboden om producten met verlies te verkopen in België. Albert Heijn kwam in het verleden al eerder in opspraak met de actie 1+2 gratis, waarvoor ze nadien een kleine boete moesten betalen.
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Het einde van een tijdperk: Internet Explorer wordt opgedoekt

Na 25 jaar trekt Microsoft de stekker uit Internet Explorer. De browser was ooit de standaardbrowser [...]

23/08/2020

Studenten UGent krijgen binnenkort les in Flanders Expo en Ghelamco Arena

Studenten aan de UGent zullen volgend academiejaar niet enkel school volgen op de campus, maar ook in [...]

21/08/2020

Wereldwijde storing bij Google treft ook België

Een wereldwijde storing bij Google verhindert heel wat mensen om met Gmail, Google Drive, Google Meet [...]

20/08/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84