Image
19/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis


Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten zien vooral een grote marketingstunt waarbij wordt gebalanceerd op de grens van wat wel en niet mag. Zo is het bijvoorbeeld verboden om producten met verlies te verkopen in België. Albert Heijn kwam in het verleden al eerder in opspraak met de actie 1+2 gratis, waarvoor ze nadien een kleine boete moesten betalen.
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Antwerpse studenten gaan zorgzaam van deur tot deur

Het project Zorgzame Straten en de studenten van het graduaat Maatschappelijk Werk van Thomas More werken [...]

10/03/2023

Eerste studentenleven-expo georganiseerd in Antwerpen

Laatstejaarsstudenten van het secundair hebben binnenkort een zware opdracht: op zoek naar een nieuwe [...]

09/03/2023

Aan de VUB studeren meer dan 5000 buitenlandse studenten

Tijdens het academiejaar 2021-2022 studeerden welgeteld 5129 buitenlandse studenten aan de Vrije Universiteit [...]

09/03/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84