Image
19/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis


Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten zien vooral een grote marketingstunt waarbij wordt gebalanceerd op de grens van wat wel en niet mag. Zo is het bijvoorbeeld verboden om producten met verlies te verkopen in België. Albert Heijn kwam in het verleden al eerder in opspraak met de actie 1+2 gratis, waarvoor ze nadien een kleine boete moesten betalen.
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

The Messy Chef, een succes voor koelkastrestjes

Misschien wel het beste wat er bestaat voor studenten; koken met restjes uit de frigo. Of je ze steelt [...]

06/03/2023

Broodjeszaak Tonton Garby uit Brussel gaat viraal op Tiktok

Een video met meer dan 2,4 miljoen views en 500.000 likes, en dat over een Belgische broodjeszaak. Tonton [...]

05/03/2023

Een langer weekend kan positief zijn voor het klimaat

Een vierdaagse werkweek om het klimaat te redden, dat klinkt bijna te mooi voor woorden. Toch zijn wetenschappers [...]

04/03/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84