Image
19/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis


Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten zien vooral een grote marketingstunt waarbij wordt gebalanceerd op de grens van wat wel en niet mag. Zo is het bijvoorbeeld verboden om producten met verlies te verkopen in België. Albert Heijn kwam in het verleden al eerder in opspraak met de actie 1+2 gratis, waarvoor ze nadien een kleine boete moesten betalen.
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vandaag is Internationale Vrouwendag!

Al meer dan honderd jaar viert de wereld op 8 maart Internationale Vrouwendag. Vrouwen over de hele wereld [...]

08/03/2023

Protesterende kunststudenten palmen Antwerpen in

Als studenten boos zijn, dan trekken ze de straat op. Als kunststudenten boos zijn, dan uiten ze hun [...]

08/03/2023

Koffie geanalyseerd voor studenten

We weten allemaal dat studenten regelmatig hun portie cafeïne krijgen. Je staat ermee op, je neemt het [...]

07/03/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84