Image
23/10/2023

Barbiepoppen krijgen speelfilmlook (in plaats van omgekeerd)

De wereld staat op z'n kop: door het onwaarschijnlijke succes van de Barbie-film pakt speelgoedfabrikant Mattel uit met een lijn Barbie The Movie-poppen, met looks die de fans ook in de film hebben gezien.


De collectie probeert de Barbiecore en Kenergy die je in de langspeelfilm voelt, te evenaren. Dat is nog niet alles: ook het speelgoed van onder meer UNO, Hot Wheels, Fisher-Price en MEGA krijgt een Barbie-branding. Als je nu het leven nog niet door een roze bril ziet, dan weten we het ook niet meer.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vlaamse Jeugdraad kent nieuwe voorzitter

De negentienjarige Anna Roos uit Turnhout is verkozen tot nieuwe voorzitter van de Vlaamse Jeugdraad. [...]

05/03/2024

Tienerblad Joepie maakt comeback voor JEZ!

Officieel is het tienerblad al sinds 2015 uit de rekken, maar speciaal voor het jongerencollectief JEZ! [...]

04/03/2024

Gentse bibliotheek Rozier gaat voor meer groen

De bibliotheek van de faculteit Letteren en Wijsbegeerte gaat er in de toekomst groener uitzien. Studenten [...]

03/03/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84