Image
24/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen heeft de prestigieuze Ad Venture-competitie gewonnen.


Deze wedstrijd geeft studenten de kans om te ervaren wat werken in de reclamewereld inhoudt door het creëren van hun eigen campagne, als reactie op een briefing van een echte klant. De studenten werden uitgedaagd met een briefing van Lego. Dankzij sterke research, spot-on strategieën en een uitzonderlijk creatief concept, wist het team Highlight van Thomas More de jury te overtuigen.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Tweede editie van young adult-day

Boekenliefhebbers, noteer alvast zaterdag 30 maart in jullie agenda, want dan vindt de tweede editie [...]

29/03/2024

Kiesfestival voor first-time voters

In juni moeten we allemaal gaan stemmen, en voor velen is dat de allereerste keer. Om die first-time [...]

28/03/2024

Honderd jaar surrealisme wordt gevierd met twee expo’s in Brussel

Het surrealisme bestaat honderd jaar en dat moet gevierd worden. De stad Brussel doet dat alvast met [...]

27/03/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84