Image
24/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen heeft de prestigieuze Ad Venture-competitie gewonnen.


Deze wedstrijd geeft studenten de kans om te ervaren wat werken in de reclamewereld inhoudt door het creëren van hun eigen campagne, als reactie op een briefing van een echte klant. De studenten werden uitgedaagd met een briefing van Lego. Dankzij sterke research, spot-on strategieën en een uitzonderlijk creatief concept, wist het team Highlight van Thomas More de jury te overtuigen.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Standaard Boekhandel lanceert #YA-Underground

In de kelderverdieping van de Leuvense Standaard Boekhandel op het Rector de Somerplein is #YA-Underground [...]

04/10/2023

Buitenlandplannen? Vertrek niet zonder internationale studentenkaart ISIC

Dit academiejaar van plan om te gaan studeren of reizen in het buitenland? Vertrek dan niet zonder een [...]

01/10/2023

Deze verzekeringen heb je als student nodig

Sta je op het punt om op kot te gaan in een van de Belgische studentensteden? Tijd om uit te zoeken welke [...]

29/09/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84