Image
24/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen heeft de prestigieuze Ad Venture-competitie gewonnen.


Deze wedstrijd geeft studenten de kans om te ervaren wat werken in de reclamewereld inhoudt door het creëren van hun eigen campagne, als reactie op een briefing van een echte klant. De studenten werden uitgedaagd met een briefing van Lego. Dankzij sterke research, spot-on strategieën en een uitzonderlijk creatief concept, wist het team Highlight van Thomas More de jury te overtuigen.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Leuven is (alweer) de beste veggiestad

Veertien steden en gemeenten schaarden zich achter de VeggieChallenge en riepen hun inwoners op om mee [...]

19/09/2023

Doe mee aan de Vlaamse Scriptieprijs

Ieder jaar kost het duizenden laatstejaarsstudenten bloed, zweet en heel wat cafeïne om een bachelor- [...]

12/09/2023

Duaal leren zit in de lift

Uit de cijfers van de bacheloropleiding Multimedia & Creatieve Technologie van Erasmushogeschool [...]

08/09/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84