Image
24/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen heeft de prestigieuze Ad Venture-competitie gewonnen.


Deze wedstrijd geeft studenten de kans om te ervaren wat werken in de reclamewereld inhoudt door het creëren van hun eigen campagne, als reactie op een briefing van een echte klant. De studenten werden uitgedaagd met een briefing van Lego. Dankzij sterke research, spot-on strategieën en een uitzonderlijk creatief concept, wist het team Highlight van Thomas More de jury te overtuigen.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

NASA biedt studenten 17.000 dollar om te helpen bij maanmissie

Midden in de voorbereidingen voor de Artemis-maanmissie heeft NASA Amerikaanse studenten om hulp gevraagd [...]

24/08/2023

Student ontwikkelt software die gebarentaal vertaalt

Door de automatisch gegenereerde teksten van ChatGPT en de door kunstmatige intelligentie samengestelde [...]

23/08/2023

Vlaamse student maakt businessplan voor cannabishandel

Een economiestudent uit De Panne werd onlangs veroordeeld tot zes maanden met uitstel voor drugshandel. [...]

17/08/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84