Image
03/11/2008

Studenten bevriezen Kortrijk

Wie op woensdag 5 november om 14 uur in Ring Shopping Kortrijk Noord ronddwarrelt, komt in een levensechte foto terecht, want de laatstejaarsstudenten Eventmanagement van het Katho zullen er dan precies vijf minuten lang stilstaan.

Met deze freeze-actie willen ze niet alleen de problematiek rond hulpverlening voor fysiek, mentaal en sociaal gehandicapte kinderen in de spotlight plaatsen, het is ook de ideale manier om bij het grote publiek reclame te maken voor hun benefietevenement “Heartcore Fashion”, dat plaatsvindt op donderdag 11 december. De opbrengst ervan gaat regelrecht naar vzw Hartekamp, een vereniging die zich inzet voor kinderen met een handicap. Eerder deed de Amerikaanse organisatie Improveverywhere al hetzelfde, toen ‘bevroren' 207 mensen het Grand Central Station in New York. Bekijk hier het filmpje.

Info : www.hartekamp.be en www.heartcorefashion.be

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zo overleef je valentijn als je single bent

Valentijn staat voor de deur, misschien niet voor de jouwe maar toch kun je er niet omheen. Binnenkort [...]

09/02/2022

VUB gaat op zoek naar de vrijheid van morgen

In het kader van Het Ondenkbare Experiment, een samenwerking tussen de Brusselse universiteiten VUB en [...]

07/02/2022

Studenten UGent bouwen zelfrijdende elektrische racewagen

UGent Racing, een collectief van 80 ingenieursstudenten van de UGent, bouwen samen aan een zelfrijdende [...]

31/01/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84