Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Volgende week afstudeerbeurs in Gent

Een nieuwe afstudeerbeurs staat om de hoek. De 20e editie van de Gentse beurs gebeurt dit jaar online [...]

02/03/2023

De-influencers nemen Tiktok over

“Ik zal je de-influencen, deze vijf dingen moet jij absoluut niet kopen.” Video’s zoals [...]

01/03/2023

Negen alcoholvrije biertjes om Tournée Minérale af te sluiten

Is Tournée Minérale jou ook goed bevallen in februari? Dan zijn hier negen alcoholvrije biertjes die [...]

28/02/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84