Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dit is de allerpopulairste sushi

Volgens de laatste gegevens van Uber Eats is de gezonde en traditionele Japanse keuken snel uitgegroeid [...]

22/11/2022

Goedkope groenten en fruit bestaan nog

Alles wordt duurder, ook groenten en fruit, maar een nieuw initiatief bij Carrefour voorkomt voedselverspilling [...]

17/11/2022

Thomas More-studenten ontwikkelen zelfzorgplatform voor studenten

De studenten Verpleegkunde en Lerarenopleiding van Thomas More in Mechelen werkten een hartverwarmend [...]

15/11/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84