Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Poolse vrouw denkt vermiste kleuter Madeleine McCann te zijn

Sociale media zijn de laatste dagen in de ban van de Madeleine McCann-case. De Poolse vrouw Julia Wendell [...]

23/02/2023

Ook jij verliest twee uur productiviteit per dag

Om kritisch te bekijken hoe maatschappelijke uitdagingen de wereldwijde productiviteit en attitudes hebben [...]

23/02/2023

Bouwgrond gevonden voor nieuwe Gentse studentenkoten

Zoals alle andere studentensteden kampt ook Gent met een tekort aan studentenhuisvesting. Daarom ging [...]

22/02/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84