Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Helft van Brusselaars was al betrokken bij verkeersongeval

Kijk uit je doppen als je in Brussel studeert, want uit de Urban Road Safety Index 2022 van Cyclomedia [...]

27/10/2022

Vijftigste editie 24-urenloop wordt groots in Leuven

Vandaag en morgen organiseert de Leuvense studentenkoepel LOKO samen met de Leuvense kringen de 50ste [...]

26/10/2022

Gentse studenten op kot in... Brugge

De kotenschaarste in Gent loopt de spuigaten uit, want Gentse studenten gaan nu zelfs op kot in... Brugge. [...]

24/10/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84