Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Xiperia: studentenclub voor en door Xior-bewoners

De studenten die op kot zitten in de Gentse homes van Xior, hebben al vier jaar hun eigen studentenclub. [...]

13/09/2022

4 goede redenen om de nieuwe Guido Stadsgids in huis te halen

Een nieuw academiejaar zonder Guido Stadgids, dat bestaat niet. In deze onmisbare studentengids vind [...]

12/09/2022

Futuristisch universiteitsgebouw voor VUB & ULB

Op de campussen van de VUB en ULB in Etterbeek startte Beliris met de bouw van een futuristisch en duurzaam [...]

01/09/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84