Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Geef je mening over de Guido stadsgids!

We zijn behoorlijk benieuwd wat je van onze Guido Stadsgids vindt. Vind je de Gids amazing of net 'kaas'? [...]

08/12/2020

Jens Dendoncker openhartig over zijn opname: "Wacht niet tot het te laat is"

Rode Neuzen Dag-ambassadeur Jens Dendoncker, die net nog op onze GUIDO-cover stond om over de actie te [...]

04/12/2020

​Dan toch: jongeren mogen samen studeren onder strikte voorwaarden

Tijdens de komende examenperiode mogen jongeren dan toch samen studeren, zij het onder erg strikte voorwaarden. [...]

02/12/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84