Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Real Bodies: Echte lichamen, echt de moeite!

“I see dead people”, zei het jonge kereltje in de film The Sixth Sense, twintig jaar geleden. [...]

03/02/2021

Je kan nu je eigen pitavlees draaien op kot

Als we dan toch in ons kot moeten blijven, kunnen we dat kot beter een upgrade geven. Gedaan met pita's [...]

18/01/2021

Cadeautip voor je blokvrienden: Billy's Ballbag mondmasker

’t Zijn zware tijden voor studenten, da’s duidelijk. Een schouderklop kan zoveel deugd doen, [...]

13/01/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84