Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gentse Voetenman is gevat!

Voetenman is gevat! De man die al sinds 2006 jonge meisjes achtervolgt in Gent, en sinds kort weer in [...]

05/11/2020

​Kanye West wil nog altijd president worden

Kanye West en Kim Kardashian gaan het Witte Huis niet bewonen, althans nog niet. De Amerikaanse rapper [...]

05/11/2020

Uber komt naar Vlaanderen

Uber komt naar Vlaanderen. Vanaf 9 november kan je een rit bestellen via de app. De taxidienst zal vooral [...]

04/11/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84