Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

PXL-studenten pakken opnieuw uit met naaktkalender

Vrouwelijke én mannelijke studenten van het roeiteam van Limburgse Hogeschool PXL hebben opnieuw [...]

07/01/2020

Wat je best niet doet de nacht voor een examen

Wie maakt zich tijdens de blok nooit schuldig aan een nachtje doorstuderen of overdreven veel cafeïne [...]

05/01/2020

De 7 ultieme studietips voor een geslaagde blok

Amerikaans psychologieprofessor Marty Lobdell bestudeerde jarenlang hoe je het efficiëntst studeert, [...]

04/01/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84