Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten bieden advies aan over hun opleiding

Deze week ontstond er een mooi initiatief op sociale media. Door de coronacrisis kunnen jongeren niet [...]

24/03/2020

Vlaamse universiteiten geven tot einde academiejaar enkel nog digitaal les

Vlaamse studenten krijgen door de coronacrisis enkel nog digitaal les. Die maatregel zal aanhouden tot [...]

20/03/2020

Themagebied ‘Avengers Campus’ opent binnenkort in Disneyland Parijs

Goed nieuws voor alle superheldenfans. In de zomer van 2021 opent het themagebied ‘Avengers Campus’ [...]

17/03/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84