Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Eva Daeleman brengt boek over depressie uit

Oud-omroepster Eva Daeleman brengt een nieuw boek uit, waarin ze openlijk vertelt over de zware depressie [...]

05/04/2024

Ruben (21) is Sommelier of the Year 2024

Ruben Struyve is verkozen tot Sommelier of the Year 2024. Dat is een verkiezing waarin gestreden wordt [...]

04/04/2024

Knokke-Heist verbiedt bierfietsen

Slecht nieuws voor wie plannen heeft om eens een tochtje met de bierfiets te maken. In Knokke-Heist is [...]

03/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84