Image
29/01/2009

Macho’s met uitsterven bedreigd

Een Brits onderzoek heeft aangetoond dat acht op de tien mannen zichzelf een metroseksueel vindt en op de catwalk in Milaan pakken grote merken als Louis Vuitton en D&G alsmaar meer uit met handtassen voor mannen. Zelfs bekende koppen als David Beckham en Brad Pitt lieten zich al spotten met een ‘manbag’.

“Opvallend is dat ook de inhoud van de handtassen soms erg goed lijkt op die van een vrouwenhandtas. Mannen hechten meer en meer belang aan hun uiterlijk en kledij, zo heeft een op de vijf mannen altijd een gezichtscrème of eyeliner bij”, zegt onderzoeker Pete Markey van More Than. Alvast één voordeel voor de dames: jullie handtassen zullen niet langer uitpuilen van al het gerief dat manlief erin dropt.

(VDV)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Hogeschool Gent lanceert AI-opleiding voor marketeers

Sinds januari biedt het Opleidingscentrum Marketing van Hogeschool Gent een nieuwe opleiding aan over [...]

10/04/2023

Deze vier filmstudenten krijgen een VAF Wildcard

Op het voorbije Kortfilmfestival Leuven zijn door het Vlaams Audiovisueel Fonds voor de 18de keer de [...]

05/04/2023

De gevaren van bingedrinken

Bingedrinken doe je vanaf vier glazen alcohol op twee uur voor vrouwen en zes glazen voor mannen. Velen [...]

03/04/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84