Image
03/03/2009

Zara & Nickelodeon ontwerpen mannencollectie

Sinds gisteren ligt de exclusieve MTV-collectie ‘Streetmuse’ in de rekken. De kledinglijn is het vrucht van de samenwerking tussen Nickelodeon & Viacom en Zara.

Streetmuse is een mannenlijn, geïnspireerd op MTV en rekening houdend met het stadsleven, waarbij muziek, kunst, dans, innovatie en attitude een belangrijke rol spelen. De collectie bestaat uit vier verschillende designs van casual T-shirts en sweaters en elk ontwerp verwijst op een eigen manier naar de grootste steden in de wereld, en dat aan de hand van kleur en ontwerp. MTV’s Streetmuse wordt uitgestald in meer dan 400 etalages van Zara in 58 landen. Van de mooiste laan ter wereld, de Champs-Elysees in Parijs tot het rijkelijk gevulde winkelcentrum in Dubai.

(AG)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Premature babypop aan Karel de Grote Hogeschool

De Karel de Grote Hogeschool vervolledigt haar familie simulatiepoppen met een premature babypop, de [...]

11/02/2022

Zo overleef je valentijn als je single bent

Valentijn staat voor de deur, misschien niet voor de jouwe maar toch kun je er niet omheen. Binnenkort [...]

09/02/2022

VUB gaat op zoek naar de vrijheid van morgen

In het kader van Het Ondenkbare Experiment, een samenwerking tussen de Brusselse universiteiten VUB en [...]

07/02/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84