Image
03/03/2009

Zara & Nickelodeon ontwerpen mannencollectie

Sinds gisteren ligt de exclusieve MTV-collectie ‘Streetmuse’ in de rekken. De kledinglijn is het vrucht van de samenwerking tussen Nickelodeon & Viacom en Zara.

Streetmuse is een mannenlijn, geïnspireerd op MTV en rekening houdend met het stadsleven, waarbij muziek, kunst, dans, innovatie en attitude een belangrijke rol spelen. De collectie bestaat uit vier verschillende designs van casual T-shirts en sweaters en elk ontwerp verwijst op een eigen manier naar de grootste steden in de wereld, en dat aan de hand van kleur en ontwerp. MTV’s Streetmuse wordt uitgestald in meer dan 400 etalages van Zara in 58 landen. Van de mooiste laan ter wereld, de Champs-Elysees in Parijs tot het rijkelijk gevulde winkelcentrum in Dubai.

(AG)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Weesfietsen krijgen tweede leven in Gent

Fietsen die in Gent zijn achtergelaten, worden door De Fietsambassade opgehaald en bewaard. Vorig jaar [...]

04/05/2023

Mediastudenten Thomas More organiseerden worstel-event

Ongewone taferelen op De Ham, de mediacampus van Thomas More in Mechelen. Begin maart toverden studenten [...]

30/04/2023

Op kot in mama's achtertuin

Pas afgestudeerd, maar nog niet toe aan de aankoop van een dure eigen woning? Het Oost-Vlaamse houtbouwbedrijf [...]

29/04/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84