Image
10/12/2009

Robbie Williams: Reality killed the video star

We zetten onverzettelijk onze traditie verder (kijk er de Guido-site maar op na): als we een plaat van Robbie Williams krijgen, dan beluisteren we ze. Noem het een zelftest, noem het kluchtig masochisme of experimentele antropologie, Robbie moet onder ons mes.

 

En we komen van ver in de waardering van wat deze knaap doet en betekent. We begonnen hem zelfs stilaan te missen, want het is van 2006 en Rudebox (best ok) geleden. Deze Reality is een opwarmer voor zijn komende tour, want alleen live valt er nog geld te verdienen, vandaar de platentitel. Een handvol ballads, een handvol swingers, het vaste recept. Durven we er iets van op de dans loslaten, net als single ‘Rudebox’ (perfect in de mix met ‘Sexyback’ van Justin)? ‘Last Days of Disco’ misschien, koel en toch zweverig als de Pet Shop Boys, of ‘Starstruck’, waar hij een George Michael-jeans aantrekt. ‘Op veilig spelen en met wat chance puur ik er een hitje of drie uit’, moet Robbie gedacht hebben. Weer goed voor een jaar of tien losbandig verder luxeleven. We verplichten onszelf jaloers te zijn.
(LAD)
 
 

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student Davo Maras wint Inclu-Scriptieprijs

UGent-student Davo Maras heeft de Inclu-Scriptieprijs gewonnen. In zijn scriptie Transgender personen [...]

12/08/2022

Studenten van HOGENT winnen pleitwedstrijd in Spanje

Een team van tweedejaarsstudenten Rechtspraktijk van HOGENT won de Businet International Moot Court, [...]

11/08/2022

HOGENT brouwt bier uit oud brood

Een derde van ons voedsel gaat verloren. Het project Bread2B van HOGENT speelt in op die problematiek [...]

01/08/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84