Image
01/03/2010

Diesel geeft gratis seksspeeltjes weg

“Seks verkoopt, spijtig genoeg zijn wij gespecialiseerd in jeans” is het motto van Diesel. Omdat de kledingsproducent vindt dat spijkerbroeken en seks onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, wordt bij iedere verkochte jeans een gratis seksspeeltje weggegeven.


Met deze campagne wil het jeansmerk haar verleidelijk imago benadrukken. Wie op zoek is naar een nieuwe jeansbroek en bovendien een gratis seksspeeltje wilt, moet zich begeven naar een van de Men at Work-fillialen, want enkel in die winkels geldt de actie.

(CB)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

​Bel Jazz Fest: een virtueel festival voor jazzliefhebbers

Ook jazzfestivals kunnen deze zomer niet plaatsvinden, dat is een grote streep door de rekening van [...]

23/05/2020

Welkom in mijn tuin: gratis kamperen bij mensen thuis

Deze zomer zal een beetje anders verlopen dan we gewend zijn. Of de grenzen open zullen gaan is nog [...]

21/05/2020

​MNM Marathonradio staat binnenkort weer klaar voor alle studenten

 De Marathonradio van MNM is voor veel studenten een grote steun tijdens de blokperiode, dat is [...]

20/05/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84