Image
02/03/2010

H&M pakt uit met huidverzorgingslijn

Binnenkort zal je niet langer enkel kledij en accessoires kunnen kopen bij H&M, want vanaf maart stort de Zweedse kledinggigant zich voor de eerste keer op de huidverzorgingsmarkt. De producten zijn allemaal biologisch en kregen een Ecocert-certificaat.

 


Omdat de vraag naar cosmeticaproducten groot is en er al verschillende seizoenen gewerkt wordt met organisch katoen, besliste H&M om een klein aanbod aan biologische verzorgingsproducten te lanceren. De douchegels, bodyscrubs, body lotions, handcrèmes en lippenbalsems zullen verpakt zijn in potjes van recycleerbaar materiaal. De lijn is betaalbaar, want de prijzen variëren van 3,90 euro tot 4,90 euro.

(CB)

 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dit zijn de winnaars van UGent Expedition DO!

Expedition DO! ondersteunt ondernemende studenten en onderzoekers aan de UGent. De studentenprijs ging [...]

21/02/2024

Radiozender MNM opent opnieuw haar deuren voor jong talent

Sinds de krokusvakantie is Student Late Night opnieuw van start gegaan op MNM, wat betekent dat mediastudenten [...]

18/02/2024

Textielontwerpster Nathalie Van der Massen wint de Henry van de Velde Young Talent Gold Award

In Brussel is Nathalie Van der Massen bekroond met de prestigieuze Henry van de Velde Young Talent Gold [...]

17/02/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84