Image
03/05/2010

Kortrijkse studenten verstoppen geit

Gisteren organiseerden drie studenten eventmanagement van het KATHO een grote fotozoektocht in Kortrijk. De Oxfamgeit, mascotte van de cadeautjescollectie Oxfam Pakt Uit, speelde daarin de hoofdrol.

 


Maarten Degryse, Miet Vanhoucke en Ilse Vanhoorne lieten alle kandidaten de geit zoeken aan de hand van foto's. De actie op zich ging natuurlijk niet om de geit, maar om publiciteit voor Oxfam. Ze zetten een week voor Moederdag de originele cadeauformule 'Oxfam Pakt uit' nog eens extra in de kijker en probeerden zo de projecten van Oxfam-Solidariteit, haar partners en het Zuiden te steunen. Een mooi initiatief weliswaar!

 
(CS)

 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Knokke-Heist verbiedt bierfietsen

Slecht nieuws voor wie plannen heeft om eens een tochtje met de bierfiets te maken. In Knokke-Heist is [...]

03/04/2024

Jongeren verkiezen traditionele nieuwsmerken boven sociale media voor betrouwbaar nieuws

Vlaamse jongeren wenden zich sneller tot traditionele media als het aankomt op nieuws. Dat blijkt uit [...]

03/04/2024

Graffitistraatje Gent krijgt ontmoetingspunt voor toeristen

Deze maand komt er in het befaamde graffitistraatje in Gent een nieuw onthaalpunt, waar Gentenaars en [...]

02/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84