Image
23/07/2010

Onderbroekjes moeten verdwijnen

In 2008 werd een reclame van Sloggi verkozen tot meest vrouwonvriendelijke reclame en ook nu komt de ondergoedgigant in opspraak.

 

Na verschillende klachtbrieven oordeelde de Belgische reclamewaakhond JEP dat de sexy billboards, waarop gele, groene, witte en bolletjesonderbroeken staan afgebeeld – met een knipoog naar de Tour de France – uit het straatbeeld moeten verdwijnen. De afbeelding zou onfatsoenlijk en dubbelzinnig zijn en afbreuk doen aan de menselijke waardigheid van de vrouw.

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

'Caroline Pauwels Academy of Critical Thinking' opgericht

VUB-rector Jan Danckaert heeft de oprichting van PACT aangekondigd, de Caroline Pauwels Academy of Critical [...]

25/01/2023

Student Kick-Off schenkt 30.000 euro aan het goede doel

Ben je aan het begin van dit academiejaar naar Student Kick-Off geweest in Gent? Dan weet je dat de toegangsprijs [...]

05/01/2023

Jongerencollectief JEZ! wil 'Dag van de Jongeren' uitroepen

"We merken dat volwassenen soms negatieve dingen over jongeren denken," aldus Jessica Bouhez [...]

30/12/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84