Image
23/07/2010

Onderbroekjes moeten verdwijnen

In 2008 werd een reclame van Sloggi verkozen tot meest vrouwonvriendelijke reclame en ook nu komt de ondergoedgigant in opspraak.

 

Na verschillende klachtbrieven oordeelde de Belgische reclamewaakhond JEP dat de sexy billboards, waarop gele, groene, witte en bolletjesonderbroeken staan afgebeeld – met een knipoog naar de Tour de France – uit het straatbeeld moeten verdwijnen. De afbeelding zou onfatsoenlijk en dubbelzinnig zijn en afbreuk doen aan de menselijke waardigheid van de vrouw.

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten KU Leuven teleurgesteld in communicatie over verkrachtingszaak

In oktober jongstleden veroordeelde de rechtbank van Tongeren een prominente professor van de KU Leuven [...]

16/12/2022

Docent Arteveldehogeschool ontslagen wegens vettige Tiktokfilmpjes

Als je je job wil behouden, pas dan op met wat je post op social media. Vraag dat maar aan Frank D’Hanis, [...]

14/12/2022

Tips om energie te besparen op kot

Hogeschool Odisee komt met tips voor studenten om op kot energie te besparen en kosten te drukken. "Het [...]

09/12/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84