Image
23/07/2010

Onderbroekjes moeten verdwijnen

In 2008 werd een reclame van Sloggi verkozen tot meest vrouwonvriendelijke reclame en ook nu komt de ondergoedgigant in opspraak.

 

Na verschillende klachtbrieven oordeelde de Belgische reclamewaakhond JEP dat de sexy billboards, waarop gele, groene, witte en bolletjesonderbroeken staan afgebeeld – met een knipoog naar de Tour de France – uit het straatbeeld moeten verdwijnen. De afbeelding zou onfatsoenlijk en dubbelzinnig zijn en afbreuk doen aan de menselijke waardigheid van de vrouw.

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

5 Leuvense brouwerijen

1) Stella Artois Deze brouwerij is de bekendste in heel Leuven. Met zeshonderd jaar aan brouwexpertise, [...]

13/01/2025

Dit is de winnaar van de Vlaamse Scriptieprijs

Vlak voor de kerstvakantie werd in het Gentse stadhuis de Vlaamse Scriptieprijs uitgereikt. De trofee, [...]

07/01/2025

5x Aalst in het groen

1) Stadspark Plaatjes schieten aan de Spiegelvijver, skaten op het BETONG-skatepark of je loopschoenen [...]

06/01/2025

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84