Image
23/07/2010

Onderbroekjes moeten verdwijnen

In 2008 werd een reclame van Sloggi verkozen tot meest vrouwonvriendelijke reclame en ook nu komt de ondergoedgigant in opspraak.

 

Na verschillende klachtbrieven oordeelde de Belgische reclamewaakhond JEP dat de sexy billboards, waarop gele, groene, witte en bolletjesonderbroeken staan afgebeeld – met een knipoog naar de Tour de France – uit het straatbeeld moeten verdwijnen. De afbeelding zou onfatsoenlijk en dubbelzinnig zijn en afbreuk doen aan de menselijke waardigheid van de vrouw.

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De Campus Cup winnen? Schrijf je nu in!

Na een sabbatjaar keert de Campus Cup, de studentenquiz van VRT, in het voorjaar van 2025 terug naar [...]

24/10/2024

Gentse deelfietsen breken records

Nog niet zolang geleden klonk het dat deelfietsen nooit zouden aanslaan in Gent, "want iedereen [...]

22/10/2024

Deze hogeschool biedt als eerste in België "omgekeerde pedagogiek" aan

De Fabula Event Communication Campus, voorheen gekend als de Charles Péguy hogeschool, is de eerste hogeschool [...]

20/10/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84